Tanten + Hot Mommy =)

________________________________________


Hoppade på spårvagen hemåt så såg jag en tant snackade med mej, jag hörde inte va hon sa ju med att jag lyssnade på Stereo Love på mina hörlurar =) Jag tog av lurarna å frågade va hon ville liksom  ;)  

Tanten: flytta på dej jag vill sitta där :S

Shakei :  jaså du, det finns lediga platser här där å där osv ...

Tanten :  Jag vill inte åka baklänges bla bla :S

Shakei : Jag kan inte åka baklänges heller tyvär du få sätta dig någon annanstans....

Tanten : Bla bla bla bla .....

Shakei : fortsatte med Stereo Love i hörat å därefter sexig biatch  medan tanten satte sig näst bredvid mej  å bablade......=) 

Framför mej satte en H.E.T  Mommy =) (Jag vet inte om man ska kallas henne för M..I.L.F) hon kanske va ca 35 år gammal men snacka om att hon va hettttttt  ;)  det vaR värmt på vagnen + satte jag framför en heeeeeetnos  så jag va nära på att smälta medan tanten snackade i sin lilla värld =) Men jag klarade mej utan att smälta allfall  jag här nu  wieeee =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0