B.Senorita ;)

_________________________________________


heheheh Det här är första gången jag ser miss Senorita på aftonbladet =) hehe   man ser henne nästa varje dag här på bloggen å i lösdags såg henne utanför där jag bor och nu aftonbladet  =) You rock girl heheh.... Nu komma säkert massa tjejer blir irriterad på mej eftersom jag har skrivit You rock girl =) men men vem bryr sig... tro inte att jag följer hennes blogg varje dag ;) utan det va en kul grej å se henne på aftonbladet ;) Hon kör sitt å hon är bra på det så varf ska man snacka så mkt skit om henne liksom.... om du tycker att du är bättre bevisa det å bry dej inte om henne eller Kissie..... Är det någon som håller med? Put your hands up and say "shakeiii"

... peace ...

_________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0