Sjukt är det :S

Helt sjukt att man påverkas så mkt av vissa saker i livet så att man tappar kontrollen över sig själv

 helt å hållet :s ....

Jag fattar ingenting alls ....sen jag skrev sista inlägget runt 1 tiden ungefär å lag mej i sängen

å va skit trött så trodde jag att jag komma sova gott men sen dess så har jag vaknat 7 gånger  :/

Jag vaknar med att jag har drömt nått kolla runt så ser jag att allt är lugnt sen försöker somna om

igen och nu sista gången så jag gav upp totalt. Jag vet att klockan är mkt jag borde inte ha vatt

vaken nu tanken på att jag ska jobba senare under dagen men jag kan inte somna om igen  :S.....

Sjukt är det men fan hur ska man lösa det? många säger att det går över efter ett tag men jag få

hoppas det föratt jag vill inte ha det så fan, jag vill va som jag va innan för några månader sen

utan att tänka på nånting å sova gott liksom ......  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0