Psyko bitch...

Tvätta tvätta  usch nej det vill jag inte men jag måste  =) 

Idag är det min tvättdag men ju med att jag jobbade natt slutade runt 7 å jag va himma 08:30 så jag la mej direkt efter jobbet men jag hade glömt bort att jag hade bokat tvätt idag.....

Jag satte ju på alarm till klockan 18:00 men jag hade även påminelse alarm a.n.g min tvätt men hade jag ingen aning om och klockan hade ringt runt 13:00 2 timmer innan tvätten men jag hade stängt av den bara och som turrrrrrrrrrrrrrrrrr så vaknade 14:56 av en slump å kollade i mobilen tår står på 14:56 och jag hade 3 meddelande hmmmm

Det är en psyko bitch som fått mitt nr från någon å smsar mej sen igår å hon/han vill veta information, vad jag heter? Är jag singel? hur är min drömtjej bla bla å jag har inte än aning vem människan är men allfalll.. jag hoppas verklige han/hon hittta denna personen som han/ söker liksom, jag vet knappt vem han/hon är......... Nu blir det tvätt fram till 19:00 och lite små städning......

Önskar er alla en underbar sunday night....


Kommentarer
Postat av: rosemarie

Hej, skulle blivit jätte glad ifall du kunde rösta på mig i månadens blogg hos http://torpenbergs.blogg.se/ . Jag är finalist 2. Skulle blivit jätte tacksam, kram !! =)

2010-01-17 @ 17:11:58
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0