Morning morning

Klockan är 13:10 å jag vaknade ganska precis. Halva dagen är redan slut men jag ligger fortfarande i
sängen å har det mysigt =D ...

Jag kan ligga kvar i sängen hela dagen om jag vill, ju me att jag jobbar natt 2-day och sen är

man ledig 4 dagar så det känns underbart,,,,,

Inatt har det snöat som å nu när jag kollade igenom fönstret så man ser bara vitt överallt och det

ser så mysigt ut, önskar jag skulle ha vatt i backen nu bland massa folk å åkt skidor men istället så

är man himma å chillar bara  :/  boring     =)

Nu blir det lite städning och sen kolla på nån mysig romatisk movie,,,,  


Bilden är från chamonix (Frankrike) 2006 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0