I hate

Jag hatar folk som snackar skit bakom rygg men ändå försöker leka en god människa


Jag hatar folk som ljuger om de mesta å kan inte stå för det de säger å har sagt.


Jag hatar folk som säger jag älskar dej men ändå ligga med andra under tiden.


Jag hatar folk som är oseriösa å leker med andras känslor.


Jag hatar folk som säger en sak å gör nånting helt annat.


Jag hatar folk som säger massa tomma ord till någon t.e.x  Jag älskar dig men jag har en annan på G :S




Så nu vet ni vag jag hatar mest hos en falsk människa, att gillar man inte någon så säger man till

personen å inte annat, är man ute efter en sak då säger man till personen redan från början än att

slösa andras tid å man säger inte tomma ord när man inte har nån känsla för någon och kom

ihåg riktiga känslor förvinner inte alls om det inte finns en tredje person i det hela ni fattar va jag

menar allså att man säger jag älskar dej till en person sen har man en annan på G.


Det är just såna personer som kommer inte lågnt i livet, man har alltid problem, det mesta går emot, man förlorar

nära å kära, man lever alone hela livet utan nån framgång.....och jag tycker verkligen inte synd om just såna

flaksa å oseriösa personer......


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0