Hittar inga ord :S

Fattar inte hur kan man va så elak, falsk människa att man har ljugit hela tiden om saker å ting?

Hur kan man tänka sig å vara en sån elak människa?

Varför
kan man inte säga rakt av va man tycker om en människa?

Jag
fattar inte hur kan man leka med någon känslor hela tiden å  försöka spela spel?

Jag
fattar inte hur kan man säga till någon att jag älskar dej men enda inte mena det på riktigt?

Varför
säga å skriva bra saker om personen när man gillar inte alls honom/henne?

Varför
inte säga till personen att vi passar inte ihop än att försöka driva hans/hennes tid?

Hur
kan man säga att man tror på kärlek när man har annat i tankarna?

Hur kan man älska någon medan man har ännu en annan på G?

Varför säga till någon att jag älskar dig när man inte menar det?

Jag säger bara varför, varför å varför? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0