Härlig människa

Jag är jävligt glad över att det finns både falska och underbara människor på jorden <3.  Flska människor är de som inte kan stanna hos någon alls medan en underbar personlighet är det som stannar för alltid och just såna människor som lyckas i livet...

Snackade me en underbar kompis som fick mej må bra å leva ett gott liv =)  Jag kan inte säga mkt mer om dej men jag kan säga att stort tack för att du finns å önskar dej all lycka i livet <3. Du är alltid välkommen att höra av dej när du känner att prata med någon finns alltid å försöker kunna göra mitt bästa att kunna hålla dej kvar i livet underbara amigo ;)  Det behövs verkligen fler såna personlighet som dej, du är den som kan förstå andra .... 

Fuck allt som har gjort, sagt å upplevt under vissa tiden och nu är jag å jag som ska må på topp och jag vet att allt komma gå så fint medan vissa andra komma ha det svårt i livet...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0