Hur kan det va möjligt?

Jag funderar å funderar men kan inte få ihop det hela i mitt huvud.... Låt oss säja så här ett par som

älskar varan ganska mkt å killens känslor ökar mkt mkt snabbare än tjejens men så klart så tjejen

har oxå känslor för honom å både älskar varandra.

Någon dag på grund av nån anledning så säger killen till tjejen "älskar du mej verkligen?" men om

 du verkligen älskar mej hur komma det sig att du har tid å snacka med andra å inte mej. Men tjejen

tar det på riktigt allvar så hon bestämmer sig att göra slut bara för att killen så som han sa liksom

och efter det här så tjejen har inga känslor alls kvar för killen men stackars han är kär i den tjejen

men nu kommer vi till det frågan som jag inte kan få ihop det i mitt huvud. Frågan är hur mycket har

det här förhållandet betydd för henne när hon har tappat all känslor så där bara hej då hej då

liksom? Kan man tappa all känslor för någon som man har verkligen älskat bara så? Kan det va

möjligt?

Visst jag håller med tjejen att hon kanske inte hade förväntat sig en sån här grej från killen men

enda hur kan det va möjligt? När killen har aldrig vatt otrogen, När killen har aldrig rört en annan

tjej, När killen har bara älskat å älskat just denna tjejen hela tiden så hur kan det va möjligt att

säga hej då å jag har inga känslor för dej? Jag vet inte om det jag som är efterbliven som inte

fattar riktigt eller  hmmmmm????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0