Din hjälp behövs


När jag kollar på tv, läser tidningen så jag kan inte låta bli bara så...ju med att vi har det så bra så att sänka bort några kronor kan vi verkligen rädda liv....och dina kronor gör mycket skillnad.....Jag vet att vissa tänker säkert att ni har redan läst om det i min blogg men jag gör inte detta för mej själv utan offren som har drabbats :( tack för din hjälp...

Läkare utan gränser
Du kan sätta in ditt bidrag på PG 90 06 03-2 eller BG 900-60 32. Märk talongen "Akutinsatser".

Unicef
Ge 50 kr - SMS:a haiti till 72900


 Hoppets Stjärna
SMS:a STAR till 72930 för att ge 100 kronor. Katastrofkontot, PG 90 02 53-6, står öppet för gåvor till hjälp för de drabbade.


 Svenska FN-förbundet
Sätt in valfri summa på Plusgiro-konto 90 00 79-5. Skriv "Haiti" i meddelanderutan. Dina pengar går till FN:s hjälparbete på Haiti. Du kan även SMS:a FN till nummer 72 900 så bidrar du med 50 kronor.

 

Action Aid
Ge din gåva via pg 90 00 83-7 eller bg 900-0837. Märk gåvan "Katastroffond".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0