Dagen som gick <3

Oj oj oj   va ska jag berätta om dagen som gick =)   var ska jag börja liksom?

Sen klockan 19:00 igår jag lämnade my crib var på en b-day party å vad gjorde man där ju....

  • Träffat en hel del sköna människor
  • Drack vin
  • Shotat jäger
  • Spelat Wiii (Wii har blivit en del av fester nuförtiden)
  • Åt kladdkaka (mmmm det va verkligen gott )
  • Osv Osv....

 

Sen runt runt 23:30 en skulle hem å vi blev 12 pers som skulle vidare till det andra festen å åkte vi till Guldheden ett ställe som jag har aldrig vatt på tidigare men men det vad gryyyyymm nice stämning träffade massa gott folk där tjötat å shotat en hel del spelade massa roliga spel å förlorade hela tiden så man va tvungen å shota shota hela jävla tiden, shakeat så mkt så att man har lite träningverk nästan =)  det va jävligt nice måste jag säga.....Det var sjukaste kvällen på länge......mmmmm I love it......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0