Allt är raderat på riktigt ;)

Nu var det klart med det hela, raderat alla tomma meddelande jag hade fått, alla mail, tele nummret
så klart, känslorna så klart och det är man glad över ;)

Och jag ångrar verkligen allt jag har sagt till dej för att du va inte värt mej, du va inte värt mina

tårrar allfall du förtjänade inte inte mig helt enkelt, önskar jag kunde ta tillbaka allt jag hade sagt

men tyvär så gjort är gjort å sagt är sagt.....Du är totalt glömt å en sån människa som dej har aldrig

funnits för mej så tänker jag ;) Jag hoppas inte att detta ska hända någon annan människa på

jorden föratt det är verkligen elak.



Så lättnat å Känner mej super glad just nu =) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0