++Sluta klaga++

Tilll er tjejer som oftast klagar på killar ...
Jag har inte fattat er tjejer som oftast klagar på att en del killar skriver
elaka  komentarer till er.....Här får ni svaret....
Det är inte så konstigt att ni får sådana komentarer att ni lägger ut massa
halv nakna bilder på er men ändå ni vill att de ska behandla er som alla andra....en
vanlig tjej lägger inte ut massa halvnakna bilder på sig själv men lägger man ut såna
bilder då är det inte så konstigt att ni får massa sådana komentarer.....Jag försvarar
inte killarna , det finns säkert en del elaka killar men jag blir lite irriterat över att se tjejer som klagar å klagar hela tiden  men halloooo fixa till dina bilder först sen kan
du klaga hur mycket du vill men som sagt ni vill ha uppmärksamhet å vill synas bättre
och det är fel sätt å få uppmärksamhet på istället blir ni dålig behandlat av en del killar.....

Jag syftar inte direkt på någon utan jag menar allmänt men om du tar åt dej då är det
ditt problem å inte mitt  .....Lycka till med att få uppmärksamhet eller få fler besökare
på det sättet...Ni komma inte så långt i livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0