Myskväll =)

Hej söta nattstäderskor =)
Jag ligger i soffan under mitt täcke å dricka te med Mjölkchoklad'daim och
 Kex =)  Riktigt gött måste jag säg ;D ...a.n.g matchen Lyon vs Real madrid 
hahhaha
vilken match. Lyon leker med real :) och det står  1 - 0 till Lyon så klart  heheh
inte äns världens dyraste spelare som kunde göra något för Real M  allså mR
Ronaldo =) 
men men som jag sa innan ingen av dessa lag jag har hejar på allafall men ändå
skönt att Lyon fick 3 poäng toning  ;)... Det var en hel del källström snack innan
 matchen men han fick spela 10 min bara  hhahah stackaren.... men jag vill se när
Barca spelar sin första Champions League matchen i år, det ska bli grymt kul ....

Det känns som att jag har sett alla bra filmer som finns ;) hehe  tips på nån bra
film hallo är nån där?  ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0