God morning people

Hejjjjjjjj söta glada läsare!!!!

Hej på er alla underbara besökare.....  hoppas ni har haft det bra i helgen? Jag har saknat er  å min blogg <3

Jag är fortfarande inte hemma än och å vi åker härifrån till Borås om 1 timme ´med bil sen därefter tåg till Göteborg .....

Såg att min gästbloggare har inte varit aktiv på min blogg men jag tror hon har varit sjukt så man kan inte göra så mkt åt saken. sorry for that.... Men men nu är jag tillbaka och komma blogga som vanligt, fast inte förrän ikväll....

Jag har haft det grymmmmmmmmmmmmmt mysig helg med de underbara människor här i Tranås <3 it , <3 it mer om helgen kommer sen när jag har kommit hem till Göteborg  =)

Önskar er alla en underbar söndagsmys <3

 

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0