Fredag =)

Fredagar är det alltid de roliga dagen i veckan, men denna fredagen är lite xtra rolig för mej ju med att jag är hos mina föräldrar å mina kära syskon <3

Jag ska inte göra så jätte mkt, ta det lugnt å va med familjen <3 men senare på kvällen ska kolla på Avatar. Jag sett den en gång på datorn men ikväll ska jag se den på bio med mina 2 brothers och min kusin som är 17 år (En fotbollsgalning hehe)så det ska bli kul å se den på bio...

Jag komma inte blogga så mkt å ska vara med familjen, äta gott å ha det bra så länge jag är här allfall....

Det är soligt å fint idag men det har snööööööööat enormt mkt innan jag kom hit....Mkt Mkt mer snö än Göteborg allfall  =) ....

 

Ha en underbar F.R.E.D.A.G ......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0