Du är addat på facebook..

Shiiiiiittt   nu har man raderat en hel del personer på facebook   hahhaha =) 

Jag hade 394 st kompisar på min vänlista och nu har man 176 st kvar...Jag vill ha kvar bara de jag känner å  pratar med då å då inte massa folk som jag träffar nästan aldrig.....

Det är helt sjukt, så fort man är på en fest å börjat snacka med någon så är du addat på facebook dagen efter ;)  fattar inte hur tänker de liksom....Jag addar aldrig vilken random person som helst, utan när jag kände att personen va trevlig å vi hade nått gemensamt då kanske  men inte annars  ....så ni som är bland de 218 som inte finns på min lista  så sorry....Jag kan inte ha vem som helst på min vänlista bara föratt vissa folk att jag har många kontakter hmmmm nej nej... =) Fråga först om du får adda mej ;)

Peace out ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0