Det snöar :/

Snö, snö å ännu mer snö   WTF liksom......

Jag har inte varit ute sen igår natt och nu när jag kollade
ut från fönstret så va det helllllt vitttttt  shitttt det
har snöat som fan ju :/  Hur länge ska det vara så
här fan?

Jag älskar verkligen snö men då måste man va på backen med
några å åka skidor/snöbord å inte sitta hemma bara som vi gör nu :S Det snöar å snöar och därefter kommer regn å då blir
det skrämmande halt å kallt usch nej :/ Jag längtar till
Sommaren som fan, vill ligga på stranden, dricka kall Cola Cola å äta glassssssssssss  =) 


Kommentarer
Postat av: Katarina

uh jag är också skit trött på snön nu ! Fyfan va kallt och äckligt det är ;(

2010-02-01 @ 17:15:39
URL: http://beejbiii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0