Last night =)

__________________________________________


Hej på er!!!!

Oj oj oj  vilken kväll det har varit .... Åkte med Ralfi till viktoria å där träffade jag ett gäng gooa gubbar å tjejer =) Mitt namn var kvällens ämne  =)  shake shake  hehehe  ,... Till slut blev det runt 20 pers å snacka om vilken goooo stämning..... runt 01:00 drog vi till trägården å där träffade vi Towe, mail å hennes tjejkompisar. snacka om att malin å towe visste vem jag var pling =) å de hade jobbat där jag jobbade i Norway =) sen shakeade vi till 4 på morgonen å hade super kul alllllll night ...... Frukost klockan 05:30 på Max hamburgare resturang å va hemma runt 7 nånting   =)   och nu har jag fett träningsverk ju med att jag spelade  i 2 timmer under dagen .......  =)  <3 it

(Så trött är jag efter last night)

__________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0