APRIL APRIL

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Mitt aprilskämt =)
Smst till de drabbade =)  hahhaha

Hej tänkte meddela er att Elgiganten delar ut den nya HTC mobilen idag men man måste ha en specl kod föratt kunna få en sån mobil. Jag fem st hemliga kod ;) å jag hämtade min å föratt kunna få den luren ring mej när du är på elgiganten så kan jag ge dig koden =) koden är personligt å jag kan inte säga till det till vem som helst via telefon. 

Jag fick en del sms å några samtal =) 2 pers som gick på det hela ooo yeah   ;)

Berätta gärna om du har blivit lurad today elller kanske du har skojat med någon annan? =)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0