Zupermötet älskat & hata!!!

                                            

Han kysste ett klubbmärke. Och pissade i samma stund på ett annat.
Nu återvänder Zlatan Ibrahimovic till arenan där han har vunnit allt. Utom fansens hjärtan.

Det har varit en tuff sommar i Milano. Först lämnade Milans största stjärna Kaká staden och flyttade till Real Madrid. Sedan lämnade Inters störste stjärna för Barcelona (Zlatan).

Men man kan lämna en klubb och man kan lämna en klubb.

Man kan som Kaká köra den diplomatiska, väluppfostrade stilen och medan världen spekulerar om en eventuell flytt betona hur bra man redan trivs och hur fint det hade varit att stanna.

Och så kan man köra med ärlighet, hur rå och brutal den än är. Som Zlatan Ibrahimovic.

– Jag är ingen spelare som kan säga att jag stannar i samma klubb i hela min karriär, sa Zlatan direkt efter att Inter vunnit Serie A i maj.

Då började den i Milano allt mindre omtyckte svensken att direkt ogillas.

När Ibrahimovic den 28 juli inför en jublande publik på Camp Nou, lyfte Barças klubbmärke mot sina läppar och kysste det möttes han av jubel i Barcelona – och hat i Milano.

 

Men jag fattar inte fans i Inter hur kan man hata en sån spelare som Zlata som har gjort så mycket ifrån sig o vunnit det mesta för klubben förutom Champions Leahue nu bara föratt han bytte klubb så är han hata?

What F**k liksom   Va tycker ni liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0