Tiden med Zlatan..

Sen klockan 00:00 tills 01:15 inatt så har jag legat i soffan och kollat bara  på massa video på Zlatan, fina priser som han har vunnit, härliga magic, sköna skämt med massa olika jurnalister, fina o gryma avgörande mål och hans lennde  =) medan jag låg i soffan o va inne i youtube så kollade lite på MTV VMA 2009 inte alls kul med repris men va fan finns inget bättre på tv.... Nu ska jag äte frukost o chilla i soffan...
Det ska bli kul o se honom när Barcelona möter Inter (Zlatans gamla lag) i första omgången i Champions league i Italien           spännande match :D 
Ikävll klockan 20:45, kolla det det blir en grym match det ska jag iaf =)
                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0