Happy morning =)

 
 

 

             Hej alla söta glada besökare =)

God morgon .. precis vaknat och är ganska trött & segt idag :/. varför är jag vaken så här tidigt på en lördag ju föratt jag måste till banken och fixa lite grejer och ska träffa en tjejkompis som jag har inte täffat på länge och vi ska tjöta och fika en stund....därefter ska kolla på min lillbros match =)

Fotbollsmatch allså,tyvär så jag komma inte orka filma hela matchen men jag komma fota en hel del och bilder kommer upp lite senare :D

Ju han spelar fotboll och gissar vad?  Ju han spelar i Behrang safari gamle lag Lundks S.K =). För er som inte vet vem behrang Safari är ju han spelar vänsterback i Svenska fotbollsförbundet...

Hoppas på lite bättre väder  sooool :D

Nu ska jag hoppa in i dushen .....


                                                  

                                                                                        Catch ya later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0