Älskling :D

Jag visste från början att du inte var min, men ändå gav jag mig hel till dig... du var hos mig bara under 4 dagar, fyra vackra  och underbara dagar...och det var tillräckligt tid för att markera ditt namn djupt på mitt hjärta, de har aldrig hänt förrut, men det förvånar inte mig, vi två vet hur speciell du är.

Jag är inte alls svartsjuk men jag blev alltid loco när annan av mina kompisar rörde dig eller tittade på dig. Alla ville ha dig.. och de kan jag förstå, men under dagarna var du min, bara min.

Nu är du det sista jag tänker på när jag somnar och det första jag tänker på när jag vaknar... kommer aldrig glömma dig... min älskade PlayStation 3...i love you :) hoppas att någon någon under dehär året får jag råd att köpa dig.

Kommer aldrig hittar en amor som du....
                                                                


Kommentarer
Postat av: hashe

Hahaha good one ;)

2009-03-16 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0