Felon..



Jag har nyss kollat en jätte bra film, den heter  "Felon"  och den handlar om en kärleksfull familjefader förlorar allt när han av misstag dödar en inbrottstjuv som har tagit sig in i hans hem. Dömd för dråp sätts han på sluten anstalt, där samhällets regler inte gäller. Felon var den bästa filmen jag har sett  iår och rekommenderar  gärna..... En scen var så känslosam att jag var nära till tårar, men fick hålla mig, men nu när filmen är slut och jag sitter skriver i min blogg så fick lite tårar :( ....


//Shake


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det lutar åt det iaf! Har inte sökt skolor än, men det måste ju göras snart :) Det ska bli kul! Visste inte att du hade blogg, nu kommer du få en stalker ;)

2009-03-26 @ 11:27:53
URL: http://frideliin.blogg.se/
Postat av: Nadia

Har också sett den! Måste säga att jag också tyckte den va bra =)

2009-03-26 @ 21:39:08
URL: http://nadiaastrom.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0