Present till mig (=

                                     

Idag har jag varit duktig, vakande runt 15:30 på eftermiddagen duschat, åt frukost =) och senare tog spårvagnen intill stan och kollade runt i några Hifi butiker efter ett sound/hemmabiosystem till min lägenhet: ;D ... Kollade igenom ett par modeller den som jag vill ha så hade de inte i butiken så till slut bestämde jag mig för Samsung HT-WS1. Den är en lång högtalare med en trådlös subwoofer 260 watts och är perfekt till min lägenhet bling :P Så äntligen nu har jag kopplat den till tv:n och den ger perfekt ljud känsla och en härlig fin design. Så nu ska jag testa lite olika musikstilar. Smile (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0