Klockan är 03:43

Klockan är ganska mycket och jag kan inte sova helt enkelt :(  ligger i sängen och kolla på "Bull Run" programmet handlar om Amerikansk äventyrsserie från 2007. Avsnitt 1 av 10. Tio par tävlar om att köra tvärs över USA i allt från specialtrimmade Camaros och Ferrari Enzos till Shelby Mustanger och Aston Martins. Tävlingsparen fråntas alla pengar, kreditkort och mobiltelefoner och har endast sitt muskelpaket till bil, sin körförmåga och sin tävlingsstrategi för att ta sig till de olika delmålen. Vid varje stopp elimineras ett team och till slut står endast det segrande paret kvar som vinnare av en stor summa pengar och äran. en jävligt spännande  program med massor av snabba bilar (=

programmet är slut och jag måste försöka få i mig lite sömn innan jag börjar med en ny vecka ...

God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0