En lång dag med M.J på TV4 :/

Vaknade runt klockan 13 idag käkat frukost och där efter var på träningen i ca 1:30 min. Det kändes underbart skönt efter träningen, lite trött i kroppen men ändå pigg och glad så än så länge dagen har varit toppen men sen vid 18 tiden så tv4 hade börjat direktsända Michael Jacksons minnesceremoni så satte jag mig framför tv:n förberett lite popkorn, godis och läsk. så jag började kolla på det och det var intressant och känslosamt det han fick en hel del hyllningstal av stora & kända personer och jag fick rysningar i kroppen varje gång när man hörde hur mycket folk tyckte om honom "King of pop" det var enormt fint och höra hur populär han var/är i hela världen. Han var den första artisten jag kände till sen jag var liten så det var skönt och se hans minnesceremoni som hålls direkt sänd på Staples center i Los Angeles. Man fick se en hel del stora artister som uppträdde på hans minnesceremoni n t.ex. Usher, Mariah Carey osv. En känslofylld ceremoni - fyllt av musik och hyllningar ... sen fortsatte M.Js The Dangerous tour-konsert i Bukarest den 1 oktober 1992. Jag låg i sängen och njöt av alla hans låter och vågor av public (= man fick rysningar hela tiden. och nu är kl är 01:07 och konserten är slut :/. Hans musik komma alltid leva kvar "We are the World" En dag av tårfyllda farväl :/  


Adjö M.J  :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0