Min målning av [Katarina Tuovila]

Snackade med en tjej på Nattstad igår med namnet Katarina Tuovila.. hon hade några målningar så jag tyckte att de va fina och började snacka med henne och till slut så kom vi fram till att hon va bredd på att rita mig och det tyckte jag att det va hur snällt som helst...

Jag skickade en bild som ni ser neden efter en stund så va hon klar med 4 olika bilder ,, det va verkligen grymt gjort av den duktiga tjejen Katarina Tuovila... så alla ni som läser min blogg så ni vet vem är grym på rita ju den söta tjejen från  nattstad som jag snackat/snackar med just nu   :D  blev jätte nöjd med bilden =)





                                                                                                                                          Tack!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0