Måndag 17/8

tja tja

Måndag 17 augusti 2009 12:15Gör la inte mkt, ligger i sängen och lyssnar på musik och bara chillar. Ska väl fixa lite frukost snart tänkte jag börjar bli hungrig nu känner jag men först måste jag ner till mat öppet o handla bröd och marmelad + morgonjuice.



Vad händish idag då hmmm  ganska mycket men än då inte ? Ingen aning faktikst. Börja packa ner lite grejjer kanske, resa till Frankrike/Italien på torsdag men först på onsdag ska åka till Norge möta några kompisar sen på torsdag åker därifrån, så det kanske man ska sysselsätta sig med idag om man orkar hehe. Måste bara få orken till det. packa inför resan är inte det roliga som finns men men jag måste :D Men och andra sidan blir det inte av idag så har jag idag och imorgon på mig och göra det, Så det är juh inte hela världen om det inte gjort idag.

Va händer annars idag då ? Vet inte om jag är så sugen på att göra något direkt, Måste ta hand om tvätten klockan 15 - 19 och sen måste ta en tränings pass oxå . Annars vet jag inte vad som händer. Men jag finns i mobilen om det va nåt ....

Annars ihelgen så fredag va chill framför tv:n lördag hamnade jag på Ay caramba med nån polare och söndag va lite bakis och chillat hela dan kollat på friidrott, nån serie på mtv och legat i sängen o lyssnat på chill musik.

Ne ska gå o köpa lite frukost nu.

Hade bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0